B (1K)y (1K)d (1K)l (1K)o (1K)v (1K)o (1K)z (1K)
Підтримаємо транспортників міста!
logo_b (1K)
Пишіть: bydlovoz@i.ua головна форум опитування русский альтернативний сервер http://bydlovoz.narod.ru

Новини

27.02.2007 Огляд львівських транспортних новин за минулий тиждень

Вперше за порівняно довгий час тиждень видався вдалим. Цього тижня переважили новини, які можна оцінити, як позитивні зрушення у справі реформування транспортної системи міста. Найголовніша новина стосується оприлюднення "Концепції розвитку Львова", яку ми обов'язково оцінимо і розмістимо роздуми на нашому сайті.

Наступна, безумовно позитивна новина, це новина про субвенції із державного бюджету в сумі 2,7 мільйона гривень на закупівлю електротранспорту. За словами Начальник управління житлово-комунального господарства Львівської ОДА Ольги Худюк, отримання 2,7 мільйонів гривень було можливим за умови - якщо у бюджеті міста буде закладено аналогічну суму грошей. Депутати Львівської міської ради виконали цю умову. За такі дії висловлюємо подяку міським депутатам, що проголосували за рішення, яке сприятиме розвитку міського електротранспорту.

Нарешті Начальник управління транспорту та зв'язку М. Шкурган заявив про плани встановлення паркувальних автоматів, які замінять муніципалів, що ходять наче жебраки випрошуючи у водіїв по дві гривні. Нас тішить, що наше місто з паркувальними автоматами стане більш євпропейським, менш корумпованим. Адже автомат не присвоюватиме зібраних коштів і не братиме хабарів. Однак, варто зауважити, що автомати не вирішують самої проблеми відсутності місць для паркування. Крім того, міському начальству варто було б взятися за розробку єдиної тарифної сітки для громадського транспорту і системи обліку коштів, які нині у "бидловозівській" системі просто не оподатковуються, бо ніхто точно не знає, скільки таких коштів реально отримується. Очевидно одне, що їх набагато більше ніж те, що реально сплачують до бюджету перевізники. Отож, ми звертаємось до нашого любого мера з проханням все таки найближчим часом звернути увагу на розробку єдиної тарифної сітки.

Нам здається, що кошти, які передбачається витратити на закупівлю GPS краще витратити саме на транспортні тарифи і розробку відповідних автоматів з продажу квитків, а то сьогодні так-сяк обліковуються кошти тільки у електротранспорті.

Цього тижня у нас з'явилися друзі, яким теж небайдужі проблеми транспорту міста. За посиланням http://www.trolter.nm.ru/ можна відвідати їх сторінку в мережі.

Ну і трохи про сумне. УТЗ ЛМР провело "роз'яснювальну нараду" серед транспортників і водіїв маршруток. Їм грізно помахали пальчиком і сказали, що зупинятися не можна будь-де, а тільки у призначених місцях і на призначених смугах. Навіть була згадана акція міськради, коли цілими днями голос з репродуктора пояснював, як треба користуватися громадським транспортом, і де розташовані зупинки. А в центрі нібито постійно працює евакуатор, який звільняє полосу для громадського транспорту.

Були названі і причини того, чому водії маршруток порушують правила. Винні ми, пасажири, які виходять посеред дороги і мало не лягають перед автобусом, який змушений зупинятися. На думку "Бидловоза" винні все таки перевізники і міське керівництво від транспорту.

Достатньо вдень пройтися проспектом Свободи і ми побачимо, що досить часто на зупинці громадського транспорту напроти "Евросети" чомусь постійно кучкуються приватні авто і машини таксі. Їх доблесні "борці за чистоту вулиць" не помічають. А тому часто автобуси просто не можуть нормально під'їхати і від'їхати, бо їм заважають "недоторкані" авто на узбіччі. От, якби евакуатори працювали не вибіркова, а так, як потрібно...

Доступ пасажирів до транспорту обмежений турнікетом, а той прохід, який залишили не здатний швидко пропустити пасажира до маршрутки, яка, як відомо довго не чекає. Ось і виходять люди на дорогу. Не додають місця і припарковані прямо на тротуарах автомобілі.

Пасажирів, яких ВИ ТРАНСПОРТНИКИ навчили зупиняти "бидловоза" не на зупинці, а "десь тут", треба переучувати. Незнання правил не звільняє від їх виконання. Проблема в іншому. Просто в погонях за надприбутками ВИ ТРАНСПОРТНИКИ готові плюнути на всі правила і можете легко на проспекті Свободи з крайної лівої полоси перелаштуватися на крайню праву, навіть не показавши повороту, якщо якийсь потенційний пасажир махне на узбіччі рукою. Отож пасажирів потрібно вчити і зупинятися тільки у визначених місцях. Один раз пропустивши маршрутку - пасажир наступного разу чекатиме її на зупинці.

Визначати такі місця потрібно не тицьнувши пальцем на карту, а вивчаючи потреби самих пасажирів. До прикладу можна було б провести якісь опитування, або розмістити у пресі вирізні купони, чи рознести по скриньках пропозиції із зупинками хоча б у центральній частині міста. Дати кілька варіантів. Дізнавшись думку пасажирів Ви знатимете, де облаштовувати нормальні зупинки.

А тим часом помітні тільки половинчаті спроби, швидше демонстрація дій, ніж сама дія. Варто пам'ятати, що корки у місті не тільки від завантаженості транспортом, але і від відсутності порядку. А водіям за порушення треба не тільки "розв'яснювально" грізно махати пальчиком, але й штрафувати і чим вищий штраф, тим краще для міста.

До зустрічі на сторінці "Бидловоза"

www.bydlovoz.lviv.ua

Всі права застережено.
Передрук тільки з посиланням на "Бидловоз"
Львів, транспорт, Міська рада, проблеми транспорту, бидловоз. Транспортники. міський голова, львів Львівська
Hosted by uCoz